Pripravili sme pre Vás odpovede na tie najčastejšie otázky od našich zákazníkov.

 

Objednávky:


  • Čo mám robiť, keď mi po objednaní tovaru nepríde potvrdzovací e-mail? 

    V prípade, že Vám nepríde potvrdzovací e-mail, kontaktujte nás prosím e-mailom na shop@ekofence.sk, alebo na tel. č. +421918746517. Nezabudnite si skontrolovať aj priečinok spam a reklamy. Občas tam zablúdia informačné e-maily.

  • Môžem u Vás nakupovať ako firma?    

    Samozrejme. V košíku v druhom kroku na karte "Osobné údaje" zvoľte vo formulári nižšie "Nákup na firmu (IČO, DIČ)". Pre správne spracovanie objednávky, prosím vyplnte Vaše IČO a DIČ. Ak ste platca DPH, uveďte aj IČ DPH. Ak sa na daný tovar uplatňuje prenos daňovej povinnosti, objednávku Vám upravíme a upozorníme vás pred vybavením objednávky.

  • V čom je výhoda registrácie?    

    Vďaka registrácii sa dostanete k histórii Vašich objednávok a cenových ponúk. Pre verných zákazníkov a veľkoobchodných partnerov máme pripravené výhodnejšie ceny. Pred nákupom sa preto nezabudnite prihlásiť do Vášho účtu. 

 

Doručenie a platba:


  • Aká je dodacia lehota?    

    Ak je tovar skladom v čase spracovania objednávky, tovar zvyčajne dodávame prostredníctvom kuriérskej spoločnosti na 2. až 3. pracovný deň. O expedícií tovaru Vás budeme informovať e-mailom. 

  • Kam doručujete a aká je cena za dodanie tovaru?    

    Tovar doručujeme po celom Slovensku a do krajín EÚ. Cena za dodanie závisí od množstva, hmotnosti a objemu tovaru. Táto cena je vypočítaná v košíku v druhom kroku na karte "Doprava a platba". Pre doručenie tovaru do zahraničia je cena dopravy vypočítaná dodatočne pri spracovaní objednávky. Pre doručenie tovaru do Českej republiky, prosím navštívte náš web www.ekofence.cz

  • Čo to znamená, keď je tovar len na osobný odber?    

    Tovar, ktorý je veľmi objemný, prípadne ťažký a krehký, nie je možné prepravovať kuriérom. Zákazníci majú možnosť osobne si prevziať takýto tovar priamo na našich predajniach.

  • Čo znamená platba kartou - chcem poradiť s objednávkou? 

    Táto možnosť slúži na to, aby bola objednávka skontrolovaná ešte pred jej uhradením. Objednávku odošlete a my jednotlivé položky skontrolujeme a preveríme kompatibilitu dielov. Po odsúhlasení z Vašej strany Vám odošleme odkaz na platobnú bránu, kde objednávku uhradíte. Tento spôsob je dobré využiť napríklad pri objednávaní kompletného oplotenia, kde si potrebujete overiť množstvo dielov a kompatibilitu príslušenstva.

  • Platil som kartou, no platba nebola úspešná, čo ďalej?     

    Po neúspešnej platbe Vás presmerujeme na stránku, kde budete môcť platbu zopakovať alebo zmeniť spôsob platby. Súčasne na Váš e-mail odošleme odkaz na zmenu spôsobu platby. Prosím berte na vedomie, že po presmerovaní na platobnú bránu GP webpay, už nevieme ovplyvniť funkčnosť webovej stránky. Brána GP Webpay je zabezpečený platobný systém, ktorý poskytuje banka. Na tejto stránke zadávate Vaše citlivé údaje a banka za nich berie plnú zodpovednosť. Do tejto webovej stránky nemôžeme nijako zasahovať.

    Ak Vaša platba nebola úspešná, prosím skontrolujte:

    - ​platnosť karty – dátum, prípadne, či nie je karta blokovaná
    - nastavené limity – denný limit, limit pre platbu na internete
    - spôsob overenia – pri online platbe je každá banka povinná poskytnúť dodatočné overenie – overenie cez banking, aplikácie v mobile, sms, E-pin, grid karta a podobne.

    Ak sú všetky vaše údaje zadané správne, môže sa jednať o dočasný výpadok na strane banky. Ak sa problém opakuje, prosím kontaktujte Vašu banku.

 

Produkt:


  • Sú súčasťou stĺpikov aj čiapočky?    

    Všetky stĺpiky z našej ponuky plotových systémov dodávame so štandardnými čiapočkami. Ak produkt obsahuje špeciálny druh čiapočky (maják, osvetlenie a pod.) čiapočka je predávaná osobitne. Všetky tieto informácie sú uvedené aj v popise produktu.

  • Hliníkové aj oceľové oplotenie vyzerá veľmi podobne. V čom je rozdiel medzi nimi? 

    Hlavným rozdielom je materiál z ktorého je oplotenie vyrobené. Hliníkové oplotenie je ľahšie, nenáročné na údržbu, nepodlieha korózií, ľahko sa s ním manipuluje a vďaka jeho váhe ušetríte aj pri automatizácii na type pohonuOceľové oplotenie je pozinkované a ošetrené práškovou farbou. Jeho najväčšou výhodou je robustný moderný vzhľad a nízka obstarávacia cena.

  • Potrebujem bránu/bránku na mieru, viete mi ju vyrobiť? 

    Všetky brány a bránky z nášho sortimentu sú hotové produkty typizovaných rozmerov. Pre jednoduchší výber rozmerov, použite prosím náš filter produktov.

  • Do akej hĺbky mám zabetónovať stĺpiky?    

    Pre pevné osadenie stĺpika do betónu je potrebné počítať s hĺbkou 500 mm. Pri výbere stĺpika je preto potrebné počítať s rezervou 500 mm na zabetónovanie do zeme. Ak má Vás plot výšku napr. 2 metre, vyberte si prosím stĺpik s výškou 2,5 m.

  • Čo znamená kompaktná rolka?    

    Kompaktná rolka štvorhranného pletiva má viacero výhod. Lepšie sa s ňou manipuluje, vmestí sa do osobného automobilu, je skladnejšia. Od plnej rolky sa líši v spôsobe rozmotávania. Návod na rozmotanie rolky nájdete v našich Videonávodoch.